Wednesday, April 25, 2012

Happy Flowers

Happy Flowers - astfel am intitulat una dintre noile mele colectii pe care intentionez s-o completez constant cu noi modele de flori din piele, care prin designul aparte si coloristica vor putea inveseli garderoba doamnelor, domnisoarelor si a micilor noastre printese. :)
Da, de data aceasta am proiectat accesoriile gandindu-ma in primul rand la copii.

Am dorit sa creez accesorii cu flori vesele, colorate, pe care le-am asortat cu cordelute invelite in catifea.
Florile sunt detasabile, deci pot fi folosite si cu alt scop - ca si agrafe, brose, sau decor pentru posete.
Va invit asadar in lumea culorilor!


"Happy Camomille"
Floare de musetel al carei centru l-am creeat brodand margele marunte in varii nuante galben-verzui si o mica buburuza. Floare este creeata din piele alba in combinatie cu decorul format din frunzulite din catifea verde.








"Happy Sunflower"
O versiune stilizata a florii soarelui, al carei centru l-am creeat brodand margele de varii forme si nuante. Pe una din frunzele de catifea am atasat o mica buburuza. Floarea este creeata din piele maro ("camel")  in combinatie cu decorul format din frunzulite din catifea si un mic boboc de floare.
Acest accesoriu arata foarte bine in par blond sau saten.








"Pink Glam" - dupa cum sugereaza si titlul - un accesoriu cu o stralucire aparte, creeat dintr-o combinatie coloristica roz-violet. Centrul florii este decorat cu diferite tipuri de margele, perle si cristale care sclipesc delicat.




No comments:

Post a Comment