Saturday, March 31, 2012

Voaleta "Belle Duette"

Aseara am finisat doua flori gemene pentru un nou accesoriu caruia i-am dat numele Belle Duette.
Pentru acesta am folosit matase si organza naturala in nuante ivory, diferite tipuri de cristale si perle Swarovski, in combinatie cu margele argintii.
Petalele florilor le-am fixat pe sarmulite, fapt ce permite modelarea acestora dupa preferinta. Astfel, diametrul florii poate fi ajustat intre 8-10 cm.
Fixarea florilor se face cu ajutorul agrafelor metalice invizibile, care vor trece prin "urechiusele" de la baza florii, concepute special in acest scop.

Florile sunt completate de voaleta detasabila, pe care am decorat-o cu stras-uri Swarovski.






9 comments:

  1. astept mereu cu nerabdare sa vad ce ai mai facut. si ma minunez de fiecare data. sunt atat de gingase si au atata puritate in ele. apoi ma duc la cutia mea si ating floarea de la tine si parca simt miros de iris.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cristina draga, te puuup! Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase!

      Delete
  2. Buna,

    As fi interesata sa cumpar acest moden de voaleta. As vrea sa aflu mai intai 3 lucruri: unul ar fi pretul, al doilea, daca se poate face la comanda intr-o alta nuanta si al treilea, daca se pot vedea inainte.

    Multumesc!

    ReplyDelete
  3. Buna,

    Iti multumesc pentru mesaj!
    1) Pretul belle Duette este 185 RONi
    Poti vedea modelul si pe site - www.amiramo.com. La pretul accesoriului se adauga costul transportului, care este de 20 RONi pentru o voaleta.
    2) Comanda se poate face in orcie nuanta dorita, pot exista mici variatii de pret in functie de culoarea aleasa (daca matasea va necesita pictat manual)
    3) Creez accesoriile in Polonia, deci se pot vedea de persoanele care sunt in Varsovia.

    O zi frumoasa!

    ReplyDelete
  4. Am scris un comentariu pe 18 februarie declarandu-mi interesul pentru acest "moden" de voaleta :) Azi am primit-o! Am fost surprinsa in cel mai placut mod. Este si eleganta, si "festiva" si relaxata, si indrazneata, si delicata, si sofisticata...o frumusete! Sunt fooooarte incantata! Este mai frumoasa in realitate decat in oricare poza! Iar prezentarea...m-a uimit maxim: cutiuta in care am primit-o este atat de frumoasa si aranjamentul inauntru...super fancy! Iar partea cea mai simpatica a fost sa descopar ca Miss M mi-a trimis pana SI AGRAFE :)) Stiu ca e un lucru mic, dar tocmai atentia la detalii si grija pentru "client" sunt lucrurile care fac diferenta. Felicitari si...multumesc mult pentru surpriza de a fi ceva mai mult decat m-am asteptat.

    ReplyDelete