Monday, September 5, 2011

Voaleta "Vanda Harmony"

Am creeat acest model de voaleta imbinand trei elemente: piepanele cu orhidei Vanda, agrafa-fluturas si plasa de voal.
Pentru decorul pieptanelui am creeat doua orhidei Vanda - al caror model reprezenta o provocare pentru mine:) Imi doream nespus de mult sa gasesc o modalitate de a transpune pe materal, desenul aparte pe care-l  au petalele acestor flori. Finlul a fost umatorul: am creeat florile din saten pictat manual, centrul carora l-am decorat cu elemente de bijuterie placata cu aur alb si topaz, in combinatie cu stras-uri Swarovski. Petalele sunt prevazute cu schelet din sarmulita, fapt ce permite modelarea orhideilor dupa preferinta.
Decorul pieptanelui l-am completat cu perle si cristale Swarovski, pene de diferite nuante si sarmulita placata cu argint.

Agrafa-fluturas am conceput-o ca si element menit sa intregeasca compozitia florala. Din motive practice, l-am atasat pe o agrafa separata. Acest fapt ofera flexibilitate fiind posibila re-aranjarea compozitiei in functie de coafura.
Pentru fluturas am folosit margelute cu miez argintiu, perle de diferite dimensiuni, cristale si sarmulita argintata.

Voaleta detasabila reprezinta elementul final al setului Vanda Harmony. Plasa de voal este pictata in degrade; pe suprafata acesteia am atasat stras-uri Swarovski, care vor sclipi delicat la orice miscare.







6 comments:

  1. e mai mult decat minunata! cum ai facut petalele? intai ai creat scheletul din sarmulita, apoi l-ai imbracat in saten...sau cum?si baza petalei cum ai legat-o?

    ReplyDelete
  2. Multumesc! Ma bucur ca-ti place!
    Pentru orhidei, am decupat petalele din saten, iar apoi am lipit cate o sarmulita pe centrul fiecarei petale. Floarea se asambleaza rulandu-se capetele sarmulitelor care ies din petale.

    ReplyDelete
  3. aha...e oarecum ca la florile de zahar! si petalele le-ai pictat tu?

    ReplyDelete
  4. da, tehnica e asemanatoare.. Petalele le-am pictat eu, cu culori pentru panza.

    ReplyDelete
  5. Buna!
    Spune-mi, te rog, cum se pot cumpara voaletele tale

    ReplyDelete
  6. Buna Elena,
    Voaletele mele se cumpara depunand o comanda prin e-mail pe una dintre adresele mele: aleyanee@gmail.com sau contact@amiramo.com
    Deasemenea, detaliile privind comanda sunt aici: http://www.amiramo.com/Comanda.html

    Numai bine!
    Marina

    ReplyDelete