Thursday, August 25, 2011

Alexandra - by Imagia

Apreciez enorm lucrurile facute cu suflet si simt estetic, si pot sustine acest lucru despre echipa Imagia.  Fiecare poza poarta amprenta pasiunii si a atentiei acordate detaliului. Momente, franturi care sunt surpinse intr-un mod aparte - atat de frumos!
Am descoperit Imagia cu ceva vreme in urma, cand o miresica mi-a trimis pozele de la nunta ei. Am fost fascinata sa descopar un site in care se vede, se simte arta si pasiunea cu care sun facute lucrurile. Totul e mai mult decat o insiruire de momente, iar eu va invit sa va convingeti singuri de acest lucru. Pentru mine Imagia reprezinta o sursa de inspiratie; imi place sa-mi petrec unele seri rasfoindu-i paginile.

V-o prezint pe Alexandra, miresica pentru care am creeat o voaleta in stil evantai. Pe plasa accesoriului am atasat stras-uri Svarowski de doua dimensiuni, care sunt menite sa sclipeasca delicat la orice miscare.. Cu mare greu am ales cateva poze, sunt foarte frumoase!








No comments:

Post a Comment