Tuesday, January 18, 2011

Voaleta "Valery Peony"

..si-a inflorit un bujor din matase ;) Replica centrului acestei minunate flori am creeat-o combinand cristale Swarovski si perle in forma de picatura, printre care am adaugat margelute argintii. Pe langa cele cateva frunzulite din saten ivory am adaugat ramurele din margelute si cristale, si cateva margele ovale slefuite in forma de cristal. Cristalele si margelutele dau o sclipire delicata voaletei, insa-mi este imposibil sa surprind acest lucru in poze.
Voaleta se poate atasa dupa preferinta, de aceea pe manechin am pozat doar floarea.















4 comments:

  1. ai sa ma omori incet dar sigur.
    este superba. de fiecare data spun ca ultima este cea mai frumoasa ca apoi sa faci alta care ma uimeste.
    te imbratisez.

    ReplyDelete
  2. Cristina draga,
    Iti multumesc din suflet!!!
    te pup!
    M

    ReplyDelete
  3. Amiramo, sint pur si simplu indragostita de florile tale sint ...superbe! Delicate si luxoase, iti vine sa le stringi in brate, zau asa :)).
    Unde pot sa vad cit costa una? Pot sa comand?

    ReplyDelete
  4. Dana, iti multumesc!!!!
    Desigur, poti comanda ce-ti doresti tu; chiar si ceva nou. Pretul florilor variaza in functie de model. Toate florile mele sunt custom-made. Daca ai vreo preferinta sau iti imaginezi vreun model pe care ai vrea sa ti-l creez, trimite-mi un mail pe adresa aleyanee@gmail.com si-ti voi da toate detaliile si eventualele preturi.
    Marina

    ReplyDelete