Thursday, December 2, 2010

FLORI DE ZAHAR - noul meu blog culinar

A venit vremea sa inaugurez noul meu blog culinar, Flori de zahar. Desigur, si de data aceasta voi avea de-a face cu florile - in varianta dulce, dar nu numai ;)

Pe blog sunt listate si retete postate de mine anterior, pe forumuri culinare. Insa de ceva vreme mi-am propus sa le adun pe toate intr-un singur loc, pentru a fi accesibile. Intentia mea a fost sa creez un coltisor in care sa pot impartasi din experientele mele culinare. E-o pasiune si sper sa va molipsesc cat de putin tentandu-va sa incercati, sa experimetati si sa gustati :)










5 comments:

  1. Na HALLÖLCHEN!!!
    Ma bucur ca, ai inugurat si un Blog CULINAR.
    Sa stii ca nu m-am mirat ca ai lut acesta hotarire, deoarece eu te-am cunoscut ca "bucatareasa" desavirsita.
    Desi in timp am descoperit ca nu este singurul talent :-)...

    Iti urez felicitari pentru aceasta hotarire, mult spor si succese si nu in ultimul rind "TIMP" sa le poti realiza pe toate!!!

    Cu prietenie si respect,
    Laura S.

    ReplyDelete
  2. Draga Laura,
    Iti multumesc mult pentru cuvintele incurajatoare, iar cu aceasta ocazie vreau sa-ti multmesc si pentru reteta aluatului din care ai facut cinamon rolls! Il am nontat in caietul de retete ca "Aluat Afrodite" si l-am adaptat de nenumarate ori.
    Cu drag,
    Marina

    ReplyDelete
  3. Felicitari pentru noul blog!
    Urmaresc insa, cu mult interes acest blog. Admir munca, imaginatia si perfectiunea realizarii tuturor frumusetilor prezentate aici. Te-am adaugat in lista mea de bloguri si voi adauga cu placere si adresa noului blog culinar.
    Succes in tot ce faci!

    ReplyDelete
  4. Draga Magda,
    Iti multumesc pentru cuvintele incurajatoare, ma bucur nespus ca-ti plac florile mele! Voi adauga cu cea mai mare placere in blog list-ul meu linkul blogului tau, creezi lucruri deosebite, sincere felicitari!
    Iti doresc Sarbatori Fericite si un an plin de inspiratie!
    Marina

    ReplyDelete
  5. sunt cele mai frumoase flori...admir si ma inchin in tot ce-am vazut aici! deja va am in lista de bloguri! succese si cit mai multe flori frumoase! Craciun fericit!Si un An Nou cit se poate de vesel!

    ReplyDelete