Wednesday, October 6, 2010

"Pure white Phalaenopsis orchid" hand corsage

Am creeat aceste corsaje in completarea setului de orhidei-agrafe Phalaenopsis. Corsajului este format dintr-o orhidee phalaenopsis decorata cu pene, cristale Swarovski si panglica din saten. In centrul orhideii deasemenea, am prins stras-uri Swarovski de doua tipuri.
Corsajul este prevazut cu bratara elastica din perle.
Felul in care am prins orhideea de bratara din perle permite ulterior transformarea corsage-ului. Astfel, dupa nunta domnisoarele de onoare, daca vor dori, vor putea cu usurinta transforma acest corsage in brosa sau agrafa, lipindu-i capatul adecvat.
Sper sa va placa :)





4 comments:

  1. Buna Mirela,
    Iti multumesc mult!!! Mi-ai facut o surpriza foarte placuta! Este primul meu premiu virtual pe care-l primesc pe acest blog :)
    Iti doresc si tie, multa inspiratie si spor in tot ceea ce faci!
    cu drag,
    Marina

    ReplyDelete
  2. Multumesc Natasa! Ma bucur mult ca-ti place

    ReplyDelete