Wednesday, August 25, 2010

Voaleta "Silk Camelia" cu flori-pereche

Bine v-am gasit! De ceva vreme am lucrat la un nou model de floare; o combinatie dintre doua tipuri de matase de culare ivory.
Rezultatul e urmatorul: compozitia florala este formata din doua flori, ale caror centru l-am decorat cu perlute, margele marunte si stras-uri Swarovski de doua tipuri. Sistemul de prindere este agrafa-brosa, identica cu cea pe care am folosit-o pentru Poppy Flower pin-brooch.
Plasa de voal este prevazuta cu sistem de prindere in doua parti: pe captetele decorate cu perlute se pot prinde una sau doua agrafite metalice (din acelea subtiri ce pot fi perfect mascate in coafura) care permit atasarea voaletei fara vreo dificultate. Pe plasa de voal am prins stras-uri Swarovski.
Sper sa va placa :)












No comments:

Post a Comment