Sunday, July 4, 2010

Voaleta - palarioara 'Melody'

Bine v-am gasit! Astazi as vrea sa va prezint un nou model de palarioara. Drept inspiratie am avut o poza cu o rochita neagra, in stil vintage.
Compozitia florala este formata din 3 floricele din saten, centrul carora l-am decorat cu cristale si stras-uri Swarovski. Pe langa acestea am folosit frunzulite din dantela si organza pe care am prins Swarovski Hematite, panglica din saten si desigur plasa de voal - care cade pana sub ochi -si pe care am prins cateva bulinute plusate.
Ca si baza, am folosit o palarioara de 9 cm diametru.
De data aceasta am folosit o noua modalitate de prindere a plasei de voal: sub palarioara, plasa de voal este prinsa pe-un elastic. Astfel, voaleta poate fi aranjata dupa preferinta; poate fi chiar data in spate sau pur si simplu stransa sub palarioara.

No comments:

Post a Comment