Tuesday, June 8, 2010

"Moon" agrafa sau voaleta cu flori marunte

Bine v-am gasit!
Ieri am terminat o agrafita in forma de semiluna, al carei compozitie este formata din floricele marunte din saten de culoare alba, decorate cu perle, margelute si stras-uri Swarovski. Rochita miresicii fiind dintr-o dantela bogata, am ales ca si decor cateva frunzulite din matase-voal si perlute in forma de boboci-lacrima. Lungimea intregului accesoriu este 14 cm. Fiind prevazut pentru o coafura tip coc - cu voal clasic dedesubt, sistemul de prindere al acestei agrafite consta in 3 "urechiuse" din sarmulita, in care se vor infige micile agrafe de par si totodata, de capetele accesoriului se va putea prinde (coase) voalul.

Acest model de aranjament l-am folosit si pentru voaleta. Detaliile le puteti vedea in galeria mea foto. Desigur, plasa de voal poate fi de diferite modele; totul depinde de tipul de coafura si preferinta ;)







1 comment:

  1. Buna,
    M-ar interesa o voaleta ( imi place modelul florilor de pe aceasta agrafa), cum as putea da comanda?
    adresa mea de mail: mihaelach_ch@yahoo.com
    Astept raspuns
    Mersi

    ReplyDelete