Monday, May 31, 2010

"Ravena One" si "Venesse" nuanta mov

Bine v-am gasit! Astazi as dori sa va arat doua accesorii pe care le-am creat in ideea de a se asorta cu o rochita mov. Dupa odiseea coloratului si pregatitului materialului pentru aceste accesorii am constatat cu uimire ca aceeasi culoare, absolut identica, arata diferit pe materiale de diferite texturi. In incercarea de a "pacali" materialul am ajuns sa am mov peste tot. Inca mai gasesc urme de culoare pe-aici pe bluza, pe masa, sub masa, ce mai - peste tot, dar zic eu - rezultatul a meritat efortul :)
In centru pieptanului Ravena One am folosit cristale cu reflexe (tip AB), iar pentru Venesse, am folosit pudra de cristal in centrul florii, iar pe plasa de voal am prins stras-uri Swarovski Hematite - pe langa cele cateva bobite plusate.
Va doresc tuturor o saptamana frumoasa! Aici ploua de zor, sper sa nu tine prea mult ca inca n-am apucat inca sa ne bucuram de vara ;)








4 comments:

  1. Sunt superbe! La fel ca toate creatiile care ies din mainile tale!
    Iar eu ma consider fericita ca am ocazia sa port doua dintre ele!
    Te imbratisez cu drag,
    Cristina

    ReplyDelete
  2. Cristina draga,
    te puuuup!!! Iti multumesc pentru cuvintele incurajatoare! Iti doresc si tie mult spor in tot ceea ce faci si multa multa inspiratie!

    Cu drag,
    Marina

    ReplyDelete
  3. Cele mai frumoase pentru ca sunt florile mele pentru cununia civila si sunt mandra ca o sa port una dintre ele in par. Cealalta o sa o asortez la o rochie negra seara, la restaurant....
    Multumesc din suflet Marina!!!!

    ReplyDelete
  4. Draga Corina,
    Sa le porti cu placere!!!!! Ma bucur mult, mult ca-ti place rezultatul!
    Va doresc petrecere frumoasa!

    Cu drag,
    Marina

    ReplyDelete