Wednesday, April 21, 2010

Colete Polonia - oriunde!

Dragelor,

Datorita norului de cenusa de care stim cu totii ca-l poarta vantul deasupra Europei, am fost anuntata de serviciile postale ca in perioada in care in Varsovia au fost anulate zborurile internationale, serviciile postale au retinut coletele postale in depozite, neavand posibilitatea de a le expedia.
Astfel, perioada standard, de 3-5 zile - necesare unui colet ca sa ajunga din Polonia in Romania - se poate extinde. Cat? Toti dau din umeri nestiind sa-mi dea un raspuns concret.
Rugamintea mea, adresata tuturor miresicilor, nasicilor, domnisoarelor de onoare care-si asteapta accesoriile, este sa aveti putina rabdare. Va rog mult ca dupa ce veti primi coletele sa-mi scrieti un mesaj scurt pe adresa mea postala, ca sa ma asigur daca transportul a decurs cu bine. Ma confrunt pentru prima data cu aceasta situatie. Iar acesta incertitudine care se tot prelungeste de la o zi la alta ne este 'incomoda' tuturor.

Va multumesc!

No comments:

Post a Comment