Tuesday, March 30, 2010

'Amber flower' - agrafa in tonuri aurii

Bine v-am gasit! In ultima vreme am tot facut flori colorate, cred ca soarele de primavara are deaface cu asta :) De data aceasta vreau sa va arat un nou model de floare. Pentru modelul Amber m-au inspirat culorile chihlimbarului. Imi place mult de tot acesta piatra (e defapt rasina si nu piatra). Floarea este din saten pictat manual, centrul l-am decorat cu cristale de diferite culori si dimensiuni si stras-uri Swarovski. Pentru decor, am folosit cateva frunzulite si cristale de nuanta chihlimbarului, pe care le-am prins in sarmulita placata cu aur. Agrafa-brosa este prevazuta cu sistem dublu - anywhere clip.
Pentru miresici, acest accesoriu se potriveste foarte bine rochiilor ivory, sau chiar un ivory cu tenta aurie. Desigur, accesoriul e destinat nu doar miresicilor ;) s-ar preta de minune langa un costumas sau rochie de gala ciocolatie, crem, galbena sau verde...
Sper sa va placa :)





No comments:

Post a Comment