Wednesday, February 24, 2010

Trandafir din piele - agrafa&brosa

Sunt pusa pe experimente cu pielea. N-am putut dormi gandindu-ma la urmatoarea floare :) De nesomn, m-am trezit cu noaptea-n cap si m-am apucat de treaba; o viitoare nasica m-a rugat sa-i fac o agrafa-brosa crem, pentru o rochita eleganta. Am combinat cremul cu foarte putin negru - pentru a-i da consistenta compozitiei. Am folosit o piele moale, pentru ca accesoriul sa poata fi folosit atat pe post de brosa (decor vestimentar) cat si ca agrafa de par. Abia astept sa-i trimit pozele ;)

























































4 comments:

  1. Este superbaaaaaaaa!!!! Nu degeaba am incredere oarba in gustul tau! Astept cu nerabdare sa ajunga la mine! Daca am fost o mireasa "Amiramo" ca nasa nu puteam fi altfel!!!!

    Iti multumesc mult!

    ReplyDelete
  2. Cristina draga,
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ce la bucur ca-ti place! Iar la faza "daca am fost o mireasa Amiramo ca nasa nu puteam fi altfel" you've made my day! Imi vine sa sar pana-n tavan de fericire, sa trag o chiuitura, si sa ma apuc de alta floare :D

    pupici,
    Marina

    ReplyDelete
  3. Lucrezi minunat de frumos. Felicitari

    ReplyDelete