Thursday, January 21, 2010

Margele - malachit, onyx si argint

Demult mi-am dorit sa fac margele din pietre semipretioase si argint, in stilul lui Lewanowicz - unul dintre bijutierii mei preferati. De fiecare data cand ma opresc in fata vitrinei lui, ii admir combinatiile de pietre semipretioase si argint si ma minunez de ce combinatii reusite face, la care eu de una singura veci nu m-as fi gandit...
La un moment dat am constatat ca daca as fi pusa in situatia sa aleg un sirag, nu m-as putea hotari; sunt atatea culori, combinatii - si parca mi-ar trebui si ala, si alalalt, si-al treiliea, si inca, si inca :D
Asa c-am luat-o catinel si-am inceput cu cateva tipuri de pietre semipretioase. Mi-a luat ceva vreme sa adun diferitele forme si dimensiuni, dar placerea crearii unui sirag nu se compara cu nimic :) Si desigur, neputand lasa totul doar la stadiul de margele si argint, pe acest sirag de malachit si onyx am prins o brosa-fluture: combinatie din piele cu dantela, margelute si praf de cristal.
Si-acum pozele :)






8 comments:

  1. arata super..la ce pret e?

    ReplyDelete
  2. Mia, iti multumesc! Siragul asta e deja vandut, in RON ar iesi cam 260 RON. Posesoarea a fost foarte incantata intrucat in magazin un asemenea sirag de margele, cu elemente de argint (nu argintate) proba 925, costa aici intre 700-900 RON.

    ReplyDelete
  3. Anmyo, iti multumesc! Mie-mi place tare mult stilul asta - putin asimetric, abstract, dar totusi elegant :)

    ReplyDelete
  4. Este foarte reusit, si..destul de scumpel, pentru unele buzuare ;) Insa stiu ca nu numai argintul, ci si malachitul costa suficient de mult; si mai ales acest tip de malachit ;)

    ReplyDelete
  5. tequila, muktumesc! ;)
    Exact, malachitul e-o piatra scumpa - mai ales pietrele slefuite de dimensiuni mari, iar in ceea ce priveste argintul am ramas cu gura cascata gand am vazut ca pe cantar cateva bare din argint fac gramul, si-nca unul, si-nca unul.. :O

    ReplyDelete
  6. Buna
    Minunat colier. Fluturele e un element interesant si minunat in acelasi timp.Ma gandeam daca nu se poate atasa si la sandalutele de vara, acelea finute si simple...poate si florile intr-o varianta mai mica. Doar sistemul de prindere cred ca ar trebui adaptat.
    Felicitari pt creatii si iti urez multa putere de munca.
    Adriana

    ReplyDelete
  7. Buna Adriana,
    Iti multumesc mult!!!

    Ma bucur ca-ti plac margelele mele :) Da, detaliile astea din piele merg de minune si pe incaltaminte sau genti, posete. Ca sistem de prindere, cred ca cel mai bine e de lipit/cusut decorul direct pe patofiori/sandalute. Eu mi-am re-decorat cativa pantofi in felul acesta ;)

    Am cateva poze cu accesorii din piele care-mi plac tare mult si sunt o sursa de inspiratie pentru mine. Voi crea un post separat ca sa vi le arat si voua.

    O zi frumoasa!
    Marina

    ReplyDelete