Saturday, August 22, 2009

O mica oaza de inspiratie

Pe desktop-ul calculatorului am un folder cu titlul Ce se poarta. Stochez in el poze cu accesorii sau creatii care-mi plac, toate din diferite surse ale nemarginitului spatiu internautic ;)
Vreau sa va arat cateva poze care-mi plac, care ma inspira si-mi creeaza buna-dispozitie :)
De exemplu prima poza a fost pe afisul de la Barcelona Bridal Week din iunie a.c. - un eveniment de mare anvergura ce se organizeaza anual. In cadrul acestui eveniment se pot urmari trend-urile in "bridal fashion" pentru anul 2010.










































2 comments:

  1. Buna, ma chinui de saptamana trecuta sa iau legatura cu tine...nu gasesc nici o modalitate. Pe blog nu am gasit o adresa de mail, un nr de tel, nimic...Eu am nunta pe 19 septembrie la Bucuresti. Inca nu stiu ce sa imi pun in par. Mi-ar placea mult una dintre creatiile tale dar ar trebui sa pot comunica cu tine, sa iti trimit modelul rochitei pe care o voi purta si sa vedem impreuna ce ar merge sa imi pun in par. Ma gasesti la adresa de messengger "cristinamaslina". Iti doresc numai bine si vreau sa iti spun cat de mult imi place ceea ce faci. O zi buna, Cristina

    ReplyDelete
  2. Draga Cristina,

    Cu prima ocazie imi voi actualiza datele de contact. Dar pana atunci, iti scriu aici mail-ul meu: aleyanee@gmail.com; tel: (+48)662.853.642
    Te rog mult trimite-mi pe mail o poza cu rochita ta si eu voi incerca sa-ti propun ceva accesorii care sa se asorteze cu ea.
    Pe curand,
    Marina

    ReplyDelete